2024年7月9日火曜日

Under the Golden Gate Bridge outside Fort Point.

Surfing has been such a big part of my life for so long. Every so often I need to look at these old pictures of me to remind myself that there was a time when I went for bigger waves. lol. Today I go out in knee high waves and enjoy it just as much, even if I end up riding on my belly all the way in. I am not a big wave rider by any means, but I always thought that riding waves was the same, whether it was waist high or double overhead. Riding is riding, big or small. The only difference to me was the confidence that you needed to handle the wipeout. That you could get tumbled in the wash and come up with a smile. My only rule I ever had was: If you aren't smiling after a bad wipeout, you didn't belong out there. 

サーフィンは長い間、私の人生の大部分を占めてきました。時々、昔の自分の写真を見返すことで、かつてはもっと大きな波に挑戦していたことを思い出します。笑。今では膝くらいの高さの波で楽しんでいて、時には腹這いで波に乗って浜辺まで行くこともあります。私は決してビッグウェーブライダーではありませんが、波に乗るということは、腰の高さの波でもダブルオーバーヘッドの波でも同じだと思っています。乗ることは乗ること、大きくても小さくても。その唯一の違いは、ワイプアウトを乗り切るために必要な自信だと思います。波にもまれても笑顔で上がってくることができるかどうかです。私が唯一持っていたルールは、「ひどいワイプアウトの後に笑顔でいられなかったら、その場所にいる資格はない」ということです。

Under the Golden Gate Bridge outside Fort Point.


 

0 件のコメント:

コメントを投稿